مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آذر 1401 ساعت 10:052022-12-21اجتماعي

دشت کاشان در شرایط هشدار زرد هواشناسی


پیش بینی می شود که یک سامانه سرد همراه با بارش از میانه روز پنجشنبه، اولین روز زمستان از سمت غرب و جنوب غرب دشت کاشان وارد این منطقه شود که این سامانه، - ایسنا/اصفهان رییس اداره هواشناسی کاشان گفت: پیش بینی می شود که یک سامانه سرد همراه با بارش از میانه روز پنجشنبه، اولین روز زمستان از سمت غرب و جنوب غرب دشت کاشان وارد این منطقه شود که این سامانه، می تواند بارش برف در مناطق کوهستانی و باران در مناطق دشتی را ایجاد کند.

عباس ارغوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بارش ها در روز پنجشنبه پراکنده، اما از پایان روز جمعه تا روز یکشنبه می تواند مؤثر باشد که با کاهش محسوس دما در اواخر روز شنبه، بارش برف در شهرهای کاشان و آران و بیدگل دور از انتظار نیست.

وی افزود: دشت کاشان در شرایط هشدار زرد هواشناسی قرار گرفته است و پایداری جو تا میانه روز پنجشنبه، شرایط انباشت آلاینده های جوی و کیفیت هوا را مهیا کرده و منطقه کاشان از نظر کیفیت هوا در شرایط هشدار نارنجی است.

رییس اداره هواشناسی کاشان، تأکید کرد: حداکثر دمای کاشان روز گذشته 29 آذر 15 درجه و حداقل دما یک درجه سانتیگراد بالای صفر بود که دما حداکثر طی چهار روز آینده 8 تا 10 درجه کاهش خواهد داشت که اوج این کاهش در روز شنبه بوده و دمای حداقل نیز در مناطق کوهستانی طی این روزها زیر صفر خواهد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشت کاشان در شرایط هشدار زرد هواشناسی

دشت کاشان در شرایط هشدار زرد هواشناسی